Sign in to follow this  
Followers 0
drapey

Drapey & Pokrovsky - Bangin' The Boom Weekly Session 1

8 posts in this topic

Starting a new weekly session, where we fit as many tracks as we can manage in an hour and a lil'. We hit the decks every sat and have a few drinks, and play what we feel like listening to!

So check out Vol. 1 if you get a chance or like the track selection

http://www2.zippyshare.com/v/15465927/file.html

Bangin' The Boom - Weekend Session No. 1 w/Drapey & Pokrovsky

Tracklist

1. T-Rek - Freakshow Disco No. 3

2. Gutterpunk - Up 2 11 (The Yank Remix)

3. Bingo Players - Chop

4. Zoo Brazil - Kalle (Norman Doray & Arno Cost Remix)

5. Matteo DiMarr - Darkness

6. Elektrochemie - Mucky Star

7. Adam Freeland - Under Control (Miles Dyson remix)

8. Tocadisco - Better Begin (Gui Boratto Remix)

9. Redvade - Secret Garden

10.Patrick La Funk - Restless (Tim Weeks Remix)

11.Giash - My Little Lady Birds (remix)

12.M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - O Superman

13.Matt Samuels - Enjoy The Silence (Noir Remix)

14.Alex Kenji - Do What You Like

15.Moby - Ooh Yeah! (D.Ramirez Haunted Playground Remix)

16.Format B - Edding 850

17.Noir - Clickit (Ruddi Stakker Remix)

18.Shlomi Aber - Efrat

19.Moonbeam - Storm Of Clouds

20.Delerium - Silence (NVG & Thomas Gold Remix)

21.Benny Benassi - Come Fly Away (Adam K & Soha Remix)

22.Gui Boratto - Annunication

23.Deadmau5 - Brazil (2nd Edit)

24.Format B - Something Suitable

Share this post


Link to post
Share on other sites

spewin' its alright though its no good anyway. Shit mixing... very very shit. Don't even know why i put it up. it sounded good when i was pissed! ill see if number 2 is any good when we do it this sat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol!

Reminded me of something that happened the other day... mate came round, we got pretty trashed and ended up in the studio writing "THE MOST SUPER-GAY TRACK IN THE WORLD"

sounded pretty good, considering we were taking the piss... he goes home, i tell him i'll top and tail it and we'll have a laff when i drop it at a club one nite.

Wander down the studio the next nite, open the project titled "THE MOST SUPER-GAY TRACK IN THE WORLD" and sit back to listen to our creation...

... fits of laughter later, i decide it's utter crap. timing all over the shop, wrong notes, a couple of random 7 bar phrases... yeah, shite!

Moral of the story? Have a listen the next day!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha exactly what i did! listened the next day and shat my pants in disappointment. I have a track in the works at the moment. All the parts are done just have to arrange it. Would love for you to try it in the club when i finish it. Sounds like one of your recent tracks. Real dirty bass line... sorta sound like a Mr. Oizo track, or somethin from ed banger... i don't know.. its just diiiiiiirty  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey  CT just finished an arrangement im quite happy with. Goes for 6:05 sort of benny Bennasi simple kick and snare. But i was only lookin for basic drums, then i have a dirty as shit bass line over it. Ill put it up tomorrow night after i finish work!:bang: fuckin last day thank god for that. Anyway lookin forward to gettin some feed back on it soon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0